Komunikat z załącznikami
P. o. dyrektor Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Sieradzu informuje, ze zgodnie z § 34 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planu kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. Poz. 1911 z późn. zm.) sprawozdania finansowe jednostek organizacyjnych JST (bilans, rachunek zysków i strat, zestawienie zmian w funduszu, informacja dodatkowa) zostały opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Wspólnych w Sieradzu.
LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko referenta
w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Sieradzu
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
Referent
/nazwa stanowiska pracy/
Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji na wyżej wymienione stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
LP | Nazwisko i imię | Adres |
1 | Drobnik Natalia | 98-200 Sieradz, Kłocko 189 |
2 | Focht Emilia | 98-200 Sieradz, ul. Jana Pawła II 52/448 |
3 | Ludwicka Magdalena | 98-260 Burzenin, Strzałki 6 |
4 | Szałek Natalia | 98-290 Warta, Rożdżały 69 |
5 | Szczepaniak Barbara | 98-200 Sieradz, ul. 3-go Maja 4/78 |
Sekretarz
Bogusława Sieradzka
Sieradz, dnia 17 września 2012r.
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Sieradzu, 98-200 Sieradz, ul. Plac Wojewódzki 3 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Referenta ds. administracyjno-biurowych
w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Sieradzu
- Podstawa prawna zatrudnienia, wymiar czasu pracy:
I umowa o pracę na okres próbny, II umowa na czas określony (6 miesięcy), III umowa na czas nieokreślony, 1/2 etatu.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
- Przepisywanie opinii przygotowanych przez pedagogów i psychologów.
- Przepisywanie orzeczeń kwalifikacyjnych przygotowanych przez Zespół Orzekający.
- Przepisywanie pism, sprawozdań, planów.
- Pełnienie zastępstwa w obsłudze sekretariatu podczas nieobecności odpowiedzialnego pracownika :
- prowadzenie książki pism wychodzących i przychodzących,
- utrzymywanie kontaktu ze szkołami i innymi placówkami w zakresie realizacji zadań statutowych,
- kompletowanie dokumentacji dotyczącej organizacji pracy Poradni,
- przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji dotyczącej diagnostyki i terapii.
- Archiwizacja dokumentacji postdiagnostycznej klientów poradni.
- Prowadzenie archiwum zakładowego.
- Opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji, przygotowywanie materiałów pomocniczych dla sprawozdawczości merytorycznej .
- Przyjmowanie klientów, udzielanie niezbędnych informacji.
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
- obywatelstwo polskie,
- ukończony 18 rok życia,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw, publicznych oraz brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne,
- nieposzlakowana o pinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- wykształcenie minimum średnie,
- doświadczenie zawodowe: praca lub staż w administracji.
- Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
- obsługa programów komputerowych min. MS OFFICE, Platforme Vulcan
- obsługa urządzeń technicznych (fax, kserokopiarka),
- komunikatywność,
- odpowiedzialność,
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
- umiejętność prawidłowego redagowania pism,
- znajomość przepisów z zakresu prawa oświatowego ( ustawa o systemie oświaty, Karta Nauczyciela, ustawa o pracownikach samorządowych)
- Preferowane cechy osobowe kandydata:
- sumienność, uprzejmość; kreatywność.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- życiorys,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz do pobrania w sekretariacie)
- kserokopia dokumentu poświadczającego posiadanie obywatelstwa polskiego ;
- kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i staż pracy,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne (formularz do pobrania w sekretariacie)
- własnoręcznie podpisana klauzula o treści: "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, p o z. 926 ze zm."(formularz do pobrania w sekretariacie)
- Miejsce i termin składania dokumentów:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie, z dopiskiem:
" Oferta pracy na stanowisko referenta w sekretariacie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Sieradzu" należy składać w sekretariacie poradni 98-200 Sieradz, ul. Plac Wojewódzki 3, pok. 510 w terminie d o dnia 05 października 2012r. d o godziny 12.00. - Dokumenty aplikacyjne złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Sieradzu zastrzega, iż odpowie na wybrane oferty. Dokumenty kandydatów niezakwalifikowanych do dalszego etapu procesu naboru nie odebrane w ciągu 30 dni od zakończenia procedury naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
- Informacje dodatkowe o naborze
1. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej z podaniem imion i nazwisk kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów art. 25 kodeksu cywilnego, tj. miejscowości, w której osoba przebywa z zamiarem stałego pobytu.
2. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze.
3. Wyłonieni kandydaci (nie więcej niż pięciu) na jedno stanowisko urzędnicze zostają zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru jakim jest rozmowa kwalifikacyjna.
4. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem daty, godziny i miejsca rozmowy.
5. Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
6. Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie i na tablicy informacyjnej w siedzibie szkoły przez okres co najmniej 3 miesięcy.
7. Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru.
8. Z regulaminem naboru można się zapoznać w sekretariacie Poradni.
9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 043 822 42 70
Dyrektor
mgr Magdalena Pieniążek
wyniki o naborze
INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO
GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
W PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ
ul. Plac Wojewódzki 3
w SIERADZU
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Sieradzu informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru, na w/w stanowisko została wybrana Pani Bogumiła Bobrycz, zam. w Sieradzu przy ul. Aleja Pokoju 4/29
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Posiada odpowiednie wykształcenie oraz wieloletnie doświadczenie zawodowe, zdobyte podczas długoletniej pracy na stanowisku głównego księgowego w szkole oraz umiejętność wykonywania zadań objętych zakresem czynności głównego księgowego w Poradni. Zaprezentowane cechy osobowe odpowiadają wymogom stawianym pracownikom organizującym politykę finansowo - księgową w placówce oświatowej. Pomysłowa, otwarta, serdeczna i bezpośrednia. Kreatywna, asertywna w zachowaniu.
Dyrektor
Magdalena Pieniążek
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
w Sieradzu
Pełna treść w załączonym pliku.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko
w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
w Sieradzu